You gave up a wife and a family, you gave up your goals



OJRÅ, här var det torka va. jag har inte haft tid att blogga. vi kan låtsas att jag har haft viktiga saker för mig. men det har jag inte egentligen;

Onsdag: dryg skoldag, sen hem til Malin. vi käkade fett som vanligt och kollade massa Gossip Girl & Scrubs-avsnitt. däremot vill jag tillägga att vi antagligen sprang bort några få antal kalorier när vi var ute och spelade fotboll en stund på kvällen. sen somnade vi rätt tidigt som vi alltid gör när vi inte har något speciellt för oss.

Torsdag: vaknade efter att ha sovit äckligt många timmar. 14 timmar för att vara exakt. var lagom övertrött, och gjorde absolut ingenting. vi åkte till Fristad och my place. vi gick upp till City och köpte hårfärg och Ben&Jerry-glass. cookie dough OF COURSE. sen kollade vi måååååånga avsnitt OC innan vi somnade. jätteproduktiv dag.

Fredag: jag åkte in på morgonen till skolan och lämnade en bok till A. han lurade mig igen.. som vanligt. jag blir lika ledsen varje gång. som tur ÄR så är det ju bara på skoj.. men det fattar inte jag. för jag har bara 3 hjärnceller kvar. PÅTAL OM? jag åkte hem nån timme senare och kollade på fler OC-avsnitt. sen tog jagoch Malin bussen in till stan och gjorde lite ärenden JAPP. nu har Malin åkt hem och jag sitter här helt hjärndöd.

Ni ser? jätteproduktiva dagar. överdrivet skönt att vara ledig från skolan för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback