You come ridin' to the corner, cause you know you would miss me if you didn't



Ni ser att jag cruizar på bilden? det är PRECIS vad vi ska göra nu. fast i en bil.. inte på en cykel i Gingris djupa och oändliga skogar.. poetiskt. Malins syster har fått körkort så dom kommer och hämtar mig strax. ååååja, jag är glad för hennes skull. Malin med. nu tar hon för givet att hennes skjuts hem på torsdags-nätterna är kirrad. jag är väl glad för hennes skull också.. antar jag.

Skolan var idag var bara onödig. jag försov mig, kom dit med inställningen att jag skulle ha tal, fick reda på att jag INTE hade tal, satte mig i bibblan, gick från bibblan, hittade Jamal, gick runt, gick till city, åkte hem. allt det där tog på nått sätt tre timmar! hur?

Nu ska jag spraya håret. en hel sprayflaska. det behövs, för vi ska köra räcer.
HAHA, skrattar man inte åt det har man ingen humor. jag skrattar, åt mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback