You can't se the broken pieces that's inside me



OHO, jag hittade min balklänning på internet. kul. bal om 18 dagar. heeeelt wacko. jag vet inte vad jag ska ha för frisyr än. jag vill ha löshår, men frågan är om jag hinner fixa det innan balen? ska iallafall till min frisör på måndag och prova massa olika frisyrer. och FÖRHOPPNINGSVIS finns det någon som jag gillar. annars börjar jag gråta och lägger mig i ett dike.
Nej, så kul ska vi inte ha det.

Idag då? jag tror jag ska träffa A en stund.. men det finns ju ingenting att göra i Borås så jag vet inte. Borås är döden. måste iallafall in och träffa honom och köpa ciggisar. så det ska jag väl göra. sen vet jag inte vad som händer. Malin kanske inte ska jobba idag, men då vet jag inte vad hon ska göra.
Möööök, mamma och alla ska vara hemma idag och jag vill INTE vara hemma då. orkar inte, vill inte. det är ju lördag för fan. krogen tar vi nästa helg. inte den här helgen. ingen bra ide.

Jag ska gå och planera min dag lite. annars kommer det bli att jag bara sitter hemma och jag VILL som sagt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback