When I see you, my mind goes on a trip



Min frisör är bäst, så det så. jag har aldrig varit såhär fin i håret. ALDRIG. jag och Simon kommer vara snyggast på balen, ingen tvekan om saken. iiihih, jag vill ha bal NU. allting är fixat och det ska bli så jävla kul. nämnde jag att jag är bäst på att dansa vals också? för det är jag. haha, mmhm.

Jag kom hem från stan precis. fixade håret klockan tolv, sen har jag gått runt i stan och kollat lite och fikat med Granny. jättefint väder idag också. synd att jag måste sita inne hela dagen och plugga då. jag har så jävla mycket i skolan så jag vet seriöst inte vad jag ska göra. jag kommer aldrig hinna med allting den här veckan. omöjligt. men jag börjar lite.. sen får jag se hur långt jag kommer.

Jag har ju min glass annars. kaksmulor & kolasås. mmhmhm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback