We'll make this last forever



Gustav säger (15:22):

jag spelar sims 3 nu as kul!

caroline, säger (15:22):

va va va va?!?!?!?!?!?!?!?!

haha

finns det TREA?

Gustav säger (15:24):

amen riktigt najs

man kan typ göra allt som man ville att man skulle kunna göra i tvåan! haha

klockrent

caroline, säger (15:26):

vaaaaaa

ååååååh

hahahah

växer magen när dom blir med barn?

Gustav säger (15:26):

aa! och dom spyr!

Jag vill spela Sims 3! haha, jag var beroende av Sims när jag var liten. eller mindre.. jag var sorglig. satt inne och spelade Sims istället för att vara ute med alla andra ungar som inte hade någon dator hemma. sen gick jag ut och skröt om att jag hade 3 Sims-spel hemma medans dom inte ens hade någon dator. det var livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback