We were never ment for do or die



Seriöööst, jag dödar snart kaninen som står på baksidan. min granne har köpt en jävla kanin som är dom har ställt precis utanför fönstret. på kvällarna och nätterna får den rycket och börjar springa in i väggen eller nått. det låter typ som någon sparkar en boll mot väggen och det låter så jäääävla HÖGT! igår kunde jag inte somna. . ååhåhå, jag klarar inte av det ljudet 5 minuter till.

Iallafall. imorgon har Viskastrand bal och jag vill kolla. lilla jonis och gurris. eller gustav ska nog inte vara med? martin ska ju vara med också. mina gamla klasshomies. jag har aldrig sett någon av dom i frack eller kostym. det kan ju bli.. spännande. och på fredag har Teknis bal. woho, det måste man se på också. sen den 3:e har Amanda bal. den går inte heller missa. en jävla massa bal nu.
Varför har vi våran bal så jävla sent? jag har något att se fram emot iallafall. allting är fixat och klart. precis allt. bilen, håret, klänningen, sminket, vart vi ska vara innan osv osv. bara det blir fint väder... hööömdidöm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback