This is a party, my kind of party, our kind of party

HAHA, jag läser mina inlägg från december 2008. jag hatade andras liv, älskade mitt eget. hatade allt som hade med andra att göra, älskade allt som hade med mig att göra. hatade killar rent allmänt, hatade folk som tofflade. jag hatade allt som inte hade med mig själv att göra. jag var elak rakt igenom. ELAK. speciellt mot Malin. jag minns för en eller två månader sen när vi pratade om hennes "dåvarande förhållande".
vi slutade efter 2 minuter, då vi kom på att vi pratar inte om sånt med varandra. det gör vi nu. SÅ DET SÅ. för jag har inget emot det.

Tänk vad mycket som kan förändras på 5 månader. nu är jag snäll, jag har inget emot att lyssna på när andra pratar om sina pojkvänner eller om deras liv i allmänhet. jag hatar inte folk som tofflar. jag vet varför dom gör det. jag har blivit en MYCKET bättre människa enligt mig själv. det var mitt nyårslöfte. jag har lyckats. någorlunda iallfall.

Kommentarer
Postat av: malin

förlåt men du var HEMSK ibland på den tiden! ehe <3

2009-05-10 @ 15:34:19
Postat av: malin

tirililil och gingrilili också

2009-05-10 @ 15:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback