The next time we hang out, I will redeem my self



Världen är för liten. BORÅS är för litet rättare sagt. jag har precis varit med mormor hos min gammelmormor. den här lördagen suger lite smått. jag menar, jag har suttit hemma HELA dagen. jag som hade "så många" planer för idag. hepp, så gick det med dom planerna.
Jag pratade lite med Jamal innan iallafall. hans kompis bor tydligen granne med min gammelmormor, så jag & mormor stod och kollade på när dom plockade ved. jääääääääätteintressant. HE-H. jag har fyllt min sociala kvot för dagen. den är nämligen minimal nu för tiden.

Sex and the city-marathon ikväll dårå. mammsen är hemma med. det fyller min feta kropp med panikångest. jag vet inte varför dock. verkligen inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback