That's my life, that's my game, that's how I roll



Shit pommes, vilken bra kväll det var igår vaaa. lätt bästa kvällen på länge. jag tror fortfarande jag är full? det känns så.
Iallafall.. först mötte vi grabbarna grus i klassen och några till vid vattentornet. så satte vi oss där och chillade lite i solen. sen gick vi hela jävla vägen till Kyppe innan det blev mörkt. jag och senko dog lite så alla vet. fy fan, mina ben ville bara gå av, SÅ jävla jobbigt var det. sen hängde vi på Kyppe en timme eller två. polisen tog våran dricka, men alla var så snälla igår och bjöd med sig.. ovanligt mycket? herregud, jag fick mer öl än vad jag kom dit med. så mig gick det ingen nöd på nej.

Inne på Swing spelade dom melodifestival-låtar på golvet där nere. HERREGUD, vad vi sjöng. jag har så ont i halsen idag. jag och Tobias dansade bugg? tror jag det var. eller vals kanske. men han har växt så fruktansvärt mycket så jag nådde knappt upp. det var bara en liten parantes sådär mitt i allt. jag mötte som sagt alla mina gamla klass-homies på Swingelingan. det var SÅ SÅ SÅ kul att se dom igen och prata lite med dom för en gångs skull. Madde till exempel, henne har jag inte träffat på flera år känns det som. eller Tobbe, han har jag inte ens sett sen vi slutade 9:an. men allt var preciiiis som det brukar. våran humor slår allt. han är som mig, fast manlig. och ja, sen hade vi Fristadpajkarna osv osv. som alltid är rara.

Jag tror jag slutar där. heeeeeelt galen kväll iallafall. men äckligt sjukt jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback