Still I can't let you go, it's unnatural you belong to me I belong to you



Jag sitter hemma på en lördag. tilläggas ska att jag har på mig mjukisbyxor, världens fetaste tröja, inget smink och håret uppsatt i en bulle mitt på hövve. söndags-outfiten.. PÅ EN LÖRDAG. jag vet inte vad som har hänt med mitt liv? vet heller inte varför det har blivit att jag sitter hemma på helgerna, övergiven. jag känner inte för att dra till Swing längre, inte Träggan heller för den delen. jag trivs bra hemma, med mina kakor. gå på krogen kan jag göra när som helst. heh, vi säger så.

Melodifestivalen idag dårå. det hade ju varit roligare att se den tillsammans med någon? men jag ORKAR faktiskt inte anstränga mig och fråga folk vad dom gör idag. jag har nog tappat stinget. det låter som det iallafall.
När vi käkade hemma hos Malin innan så drack jag lite öl med Malins mamma. det var mysigt. Malin fick inte dricka, för hon ska jobba ikväll. jag led med henne. jag blev bara sugen på att dra ut när jag drack mina öl. tragiskt. T to the R to the AGISKT. för jag ska ju inte ut. fake hopes.

Och jag saknar en viss person så mycket så jag vet inte vart jag ska ta väääääääääägen. jag försöker hålla det för mig själv. men nu gör jag ju inte det i och för sig.. hmm, där ser man. tillåt mig känna lite depression, bara idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback