She was lost in so many different ways, out in the darkness with no light



23 dagar kvar till studenten!! helt gaaaaaaalet vad fort det går. jag börjar få panik. har alldeles för mycket inlämningar och prov kvar. men jag har rätt många dagar ledigt nu iofs. man kanske borde passa på att få lite gjort.

Swing, inte swing, swing, inte swing. jag kan inte bestämma mig. allting blir så krångligt. MEN jag behöver den här fyllan mer än någonsin. jag ska supa bort mina depressioner. och just det, jag röker igen. se mig som en heltidsrökare. jag kunde inte hålla mig mer än en dag. det suger litegrann va. JAG suger. men Emilia tar med sig sin cepebok på tisdag, och DÅ slutar jag röka.. garanterat. tänk vad mycket pengar jag skulle sparat. och tänk vad bra min lever skulle må. tänk om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback