People are like songs, so easy to get addicted to



Det är när jag ser sånahär bilder jag vill dö lite. av skratt. HAHA, jag kom hem från skolan förra veckan och skulle vila lite. var så trött så jag orkade inte ens lägga mig under täcket. jag började frysa och tog av mig min halsduk jag hade på mig och tog den som täcke. jessica kommer hem och tar kort på mig samtidigt som hon antagligen viker sig av skratt. jag ser ut som en KRYMPLING. inget fel på krymplingar.. krymplingar i all ära. men det funkar inte. aja, nu har ni fått den historian.

Det är fint väder ute också. igen! jag har suttit ute ett jävla tag nu. jag tror jag kanske borde börja sola min rygg. den är pisseblek. resten är rött. svinrött.. som i svinsjukan. jag är inte rädd för den längre. svinsjukan alltså. den verkar bara mesig.

Nu ska jag läga mig och lyssna på Hello Saferide och bara steka och planera min kväll lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback