No one knows what it's like, to be the bad man, the sad man behind blue eyes



Jag vaknade för en halvtimme sen. på den halvtimmen har jag tryckt i mig 2 mackor, massa glass, kakor och ett äpple. äpplet åt jag för att jag fick ångest. nu ska jag inte äta mer idag. så enkelt är det. jag har faktiskt en balklänning jag måste komma i om en månad.  EXAKT en månad kvar. skrämmande.

Jag provade faktiskt balklänningen igår. jag köpte den för 3 månader sen, och jag fick lite panik över att den inte passade längre. men det gjorde den. som tur var. nu är frågan hur jag ska ha mitt hår. ska på såndäringa provuppsättning 1 juni. då ska jag tvinga med mig Malin för jag tycker sånt är fruktansvärt pinsamt om man ska gå ensam. men men, ytterliggare ett i-landsproblem som känns helt meningslöst.

Jag tror jag ska börja lite med min filosofigrej. vad är hat? jag tror jag kan ha rätt mycket att säga om det. jag hatar folk för minsta lilla. hataDE rättare sagt. mööööööök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback