Miss kiss kiss bang come let us sing



Nu har jag skrivit klart nån jävla svenskanovell. den handlar om en tjej och en kille som inte kan vara tillsammans. nemen, passande. den blev rätt tragisk egentligen. funderar på att skriva om den.. Ulla kanske börjar gråta om hon läser den. det får ju inte hända, heeeeh.

Jag vill gå upp till city och köpa glass. men Jessica vägrar hänga med mig. och jag tänker ju knappast gå upp själv eller. oeeepp, jag måste göra någonting iallafall. här kan jag inte sitta resten av kvällen. jag.möglar.fast.i.stolen.

Just det, på tisdag ska jag sluta röka. jag har 6 cigg kvar, och dom kommer jag röka upp fort. sen när dom är slut så slutar jag. FÖR GOTT. hoppas jag iallafall. jag orkar inte gå runt och stinka askfat mer. huuue, rök luktar äckligt egentligen. och tänk vad skönt när håret luktar schampoo och inte rök. MMHMHM. det funkar säkert. nikotinplåster, grajt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback