Just won't live for someone until he lives for me





Klockan är bara 07.50. och jag ska ta bussen som går 11.00!! min kära underbart efterblivna hund kom och hoppade på min dörr klockan sju, och efter det kunde jag inte somna om. så jag tänkte att det är lika bra att gå upp. jag försover ju mig inte iallafall. och jag har lång tid på mig att käka frulle.. så jag slipper ta med den till bussen idag. om jag orkar hinner jag till och med läsa igenom mitt tal en gång innan jag drar. MHM, jag hinner göra mycket på tre timmar.
_______________________________________________

Meep, en timme kvar och jag är såååå uttråkad. om man skulle ta en tidigare buss kanske? eller.. vad ska jag göra i skolan övergiven? huuua.
Det värsta ÄR att jag har 3 cigg kvar i min väska........... men jag SKA sluta röka idag. och jag SKA lukta gott hela dagen. den som känner att jag luktar rök får slå mig, huur hårt den vill. men ändå, tänk vad gott med en cigg. iiiihihii, nae! mina överblivna cigg ska malin få. det har jag lovat. och jag måste ju försöka hålla någonting jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback