Just take my hand, hold it tight



Ni ser hur glad min syster är på det här kortet? SÅ glad och 10 gånger gladare kommer jag vara på studenten. efter jag har gråtit för att jag kommer förstå att jag aldrig mer kommer gå i skolan.. hur konstigt det än låter. men efter det kommer jag vara glad. får jag inte kramp i käkarna är det ingen riktig student.

Jag somnade jättesent igår, så jag sov för länge idag. kommer inte kunna somna inatt. så kommer jag bara ligga och tänka på allt. jag hatar när man ska sova, då tänker man alldeles för mycket på onödiga saker.
Men jag sov länge så jag är pigg. tänkte städa mitt rum idag och göra massa läxor. min svenskaläxa har jag redan gjort. bättre sent än aldrig, den skulle in förra veckan. men nu är den klar. nu ska jag bara skriva en Novell, Historiainlämning Filosofital, Samhällsanalys och Företagsekonomi. varför skriv jag det med stora bokstäver? iiiih, bra fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback