Jag dör hellre, än att jag ska leva utan dig varje dag



Nu är jag hemma igen. home sweet home. jag & jessica åkte med mormor ut på "roadtrip" efter skolan. en roadtrip till Vedum. stället som Gud glömde. herregud. dom har en bra skoaffär.. inget mer. dom hade inte fina skor idag, besvikelse till tusen.
Efter vi hade kollat skor drog vi och fikade i en annan stad. en stad som jag helst inte nämner vid namn. det är för pinsamt. en stad där invånarna lever på att åka eu-moppe och epa-traktorer. och NEJ, jag pratar inte om Fristad.

Nu har jag klämt i mig fetaste pizzan och väntar på att mamma ska komma hem med godis. jag gjorde bort mig när jag skulle beställa pizzan. jag skulle beställa en caprisiosa (som jag inte ens vet hur det stavas) till granny. jag vet inte hur det stavas, och jag vet verkligen INTE hur det uttalas, eftersom caprisiosa är något av det äckligaste jag vet. så jag sa att jag ville ha en "caprisåååsha". dom som jobbade bara skrattade åt mig. jessica också. jag blev illröd i ansiktet och sa att jag kommer från sverige och inte ska kunna såna namn. sen ville jag bara därifrån. usch.

NURÅ? nu ska jag göra min filosofigrej. jag kommer få mördar-rasten imorgon. först rast i två och en halv timme, sen rast när vi ska ha filosofi egentligen. jag ska fråga om jag får ha mitt tal på tisdag. för imorgon får bara inte.
Och imorgon ska jag reda ut en sak. jag ska ta ett allvarligt snack. efteråt kommer jag bli stolt och bli på bra humör, för sånt gör jag inte egentligen. det är inte min grej. men imorgon är det MIN grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback