I've got this way of knowing, when something is right



I'm walking on sunshiiiiiiiiiiiine WOOOOOH. fruktansvärt bra dag. jag fick 1, 2, 3, 4, hela FEM VG:n idag. på prov, inlämningar och läxförhör. synd att dom kommer nu i slutet. hade varit lite roligare om dom kom i början av terminen kanske. men det går inte göra någonting åt nu. det är ju bara EN månad kvar tills vi tar studenten. huuuah, klockan 12 den tolfte juni. läskigt. jätteläskigt.

En annan sak som är jätteläskigt är att min mamma är hos vetrinären med våran hund nu. hon var jättekonstig imorse, så jag visste att det var något fel på henne. hon är trots allt 14 år. jag fasar lite för att dom kommer ge henne en spruta så hon somnar in. jag kommer sakna henne så sjuuuuuukt mycket. det är Busan som alltid är hemma och blir glad när jag kommer hem från skolan. hon är lite som en bästa vän, fast inte mänsklig sådan. en hårig vän på fyra ben.
Nu hoppas jag på att vi köper en STOR hund. en golden retriever eller en lassie-hund eller liknande. en stor björn. som man kan gosa med utan att vara rädd att man ska sätta sig på den. ja, en stor nallebjörn vill jag ha.

Plugga lite nu bara aaahdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback