I've got my sight set on you, and I'm ready to aim



Jag hoppades på att någon skulle komma och plinga på min dörr och fråga om dom fick komma in och se melodifestivalen med mig. ännu bättre hade varit om dom hade köpt med sig godis. det hände inte, tro det eller ej. så jag har kollat 10 låtar själv. alla fyra som jag ville höra har redan varit, så jag känner inte att det är någon större mening att fortsätta kolla.

En rätt tråkig festival detta året. höjdpunkten var i början när Dima Bilan flög ner från taket. mmmmmh, han är snygg. farligt snygg. men men, det kanske blir bättre sen.

______________________________________________________

Okej, jag tar tillbaka vad jag sa. det var ju för fan bara bra låtar efter pausen. vinner inte Norge eller Tyskland vet inte folk ute i världen hur man röstar. jag är HELT 100% inne i det här nu. det blir lätt så... men iallafall, jag hoppas på att Norge vinner. jag fick gåshud när han sjöng, och han som sjunger är så söt så till och med JAG skulle vilja adoptera honom. han är 23 år, så jag kanske borde satsa på att gifta mig med honom istället.

Någon av dom vinner iallafall.

Tyskland;


Danmark;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback