It's no surprise that I'm gone tomorrow, I can't believe I stayed till' today



Rökfri: dag 1

Kan ha varit en av de värsta dagarna i mitt liv. jag tände en cigg påväg upp till skolan för jag kunde inte hålla mig. men Amar tog den och släckte. buhu, sen tog han min sista och gav bort tror jag. alltså tog jag min sista HELA cigg igår klockan åtta typ. nu är jag dock inte röksugen alls. jag är bara hungrig. men när jag har käkat kommer jag kunna göra vad som helst för en cigg. men ICKERÅ.

Jag har gått runt och sjungit på cepelåtar hela dagen också.. tror jag har gått igenom alla låtar som var med i melodifestivalen. everyboooody move your body, we are doing the nooorpa! ni ser? dom hänger fortfarande kvar. sätter sig som en cancertumör på hjärnan. inte för att det skulle vara kul att skämta om cancer, nesh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback