I'm a diamond, and you're the man with the money



Jag är så FRUKTANSVÄRT sugen på godis. inte just godiset på bilden.. för det ser ju bara förjävla äckligt ut såg jag nu. lakrits, huuua. nae, jag är sugen på marabou daim. det hade suttit fint i min mage nu. men istället sitter jag och knaprar på ett äpple.
Kan jag inte sluta röka kan jag iallafall börja äta någorlunda lagom mycket vitaminer varje dag. jag har hört att äpple motverkar gula tänder också? inte för jag tror det stämmer, och inte för att mina tänder har blivit gula. (ta i trä!)

Nu tror jag att jag säger godnatt till bloggen för idag. det har blivit lite för mycket av den här varan idag. så, vi hörs imorgon. GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

mums! candy <3



vad är ditt favoritgodis?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback