I keep on fallin' over and over again



34 grader ute! hallå eller. det är för varmt. jag och Malin gick ut klockan 11 och började sola. nu luktar jag bränt och ser ut som en kokt kräfta. mitt ansikte gör så JÄVLA ont. en kall dusch nu kanske skulle hjälpa lite.

Helgen har varit braaa. slö, men bra. jag har skjutit upp alla mina läxor och inlämningar som ska vara klara på tisdag, så nu har jag hur mycket som helst att göra. men det gör jag senare.

I fredags var jag med Malin, Amar, Anes och Almin. jag ska aldrig mer laga kyckling. jag kan inte laga mat, så enkelt är det bara. det vet nog de flesta nu hoppas jag. jag vet inte riktigt vad vi gjorde.. chillade och myste typ. eller mööös som vi säger i skogen.
Igår följde vi grabbarna grus till bussen, sen fortsatte jag och Malin till Gingri. vi gick!! i värmen. pheuuu.. det var jobbigt. men vi kom fram iallafall. sen la vi oss ute och somnade några timmar. sen kollade vi på Robinson-finalen och somnade igen. med andra ord gjorde vi inget viktigt igår. bara sov.

Idag ställde vi klockan på 10.00 och gick ut och solade. resten vet ni redan. nu ska jag lägga mig ute och sova lite till. för jag är TRÖTT. tror det är nått fel på mig. vitaminbrist eller nått, haha. sen ska jag plugga. och plugga lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback