I don't want you back for a minute, not back for a day, I just want you back and I want you to stay



När jag ser den här bilden tänker jag: vart FAN tog mina såna påslakan vägen?! jag hade för fan 3 stycken såna. jag gillade dom. dom var liksom.. mjuka. jag ska leta sen, jag trooor faktiskt jag vet vart dom är.

Jag skulle till skolan idag egentligen och pluggat arslet av mig. dessvärre försov jag mig, så jag planerade att plugga arslet av mig här hemma istället. tills jag precis fick reda på att våran filosofi inte alls ska vara inne imorgon. JAHAPP, nu sitter jag med min "plugg-glass" utan att ha någonting att plugga. jag tar i så jag spricker snart och försöker komma på om vi verkligen inte har någonting som måste göras mer än filosofin den här veckan, men jag kommer inte på NÅGONTING. är det bara jag, eller börjar våra läxor försvinna mer och mer? de få läxor vi har haft under trean menar jag. för det har nästan varit oroväckande lugnt det här året.

IIIIIIH, 32 dagar kvar till studenten. 30 dager kvar till balen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback