I can almost see the dream I'm dreaming



Huaaah, jag saknar papi. jag har inte träffat honom på 4 veckor. min lilla papi. jag ska nog gå och hälsa på honom imorgon eller på onsdag. det beror lite på hur stor min läx-hög kommer vara den här veckan.

Jag har inte gjort något speciellt idag, så jag kollade igenom massa gamla kort från när jag var lite och läste igenom mina dagböcker. jag ska ALDRIG slänga dom. jag skrattade tills jag fick kramp i magen. jag var sorglig när jag var liten. jag är nog fortfarande en gnutta sorglig, men då var det extremt. halva min ena dagbok handlar om Niklas Högberg. DET är skandal. jag var tydligen dökär i honom. någonting jag måste ha förträngt för jag vill inte minnas att jag var det? sen ska det tilläggas att jag var 10 år och visste knappt hur det var att vara kär. så det kanske stämmer iallafall.

Jag saknar min mobil också. den ligger hemma hos granny. jag är för lat för att resa arslet ur stolen och gå och hämta den. jag försökte få jessica att hämta den påvägen hem från City, men känner jag henne rätt så har hon glömt det för längesen. Stina tog min cigg också. min SISTA menthol cigg :(
när dom kommer tillbaka från city ska jag slå henne. har hon brutit den ska jag bryta henne. haha, hon är rädd för mig.. den där chubacka. men nej, det är fult att slå folk som är yngre än en själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback