Hör du sången dom spelar på radion? Varje ord verkar handla om dig



Jag har sovit bort hela min dag och jag stör mig som fan på att jag aldrig kommer kunna somna inatt. jag kom hem vid 13.00 och somnade nästan direkt. ja, man blir lite trött när man har gått en halv mil. eller naae, 4 kilometer.. men ändå. och sen sov jag ingenting inatt. vi kanske jag ska säga. för helt ensam var jag ju inte. jag vaknade nyss iallafall. INTE okej.

Jag tänkte egentligen ägna min dag idag åt läxor jag inte har gjort, men som jag BORDE ha gjort under kulturveckan. men vem är dum och gör läxor på kulturveckan? det hör inte till. läxor och kulturvecka. neeeeee. påtal om kulturvecka var det en jävligt död sådan detta året. jag hade nog lite för höga förväntningar tror jag. men den slutade ju bra iallafall, ahdå.

Mina ögon faller ihop lite lätt igen. jag tror dom blir glada om jag lägger mig ner lite igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback