He turns my world around whenever he is touching me


Sommaren -07 var den bästa, OCH mitt hår var överdrivet långt.

Jag måste seriöst börja röra mitt fläsk oftare. iallafall från datorn. hitta på lite saker typ. min bortförklaring idag är att det är söndag, och det är en såndär slödag. jag behöver inte en bortförklara mig. jag gillar min dator, that's it <3

Jag såg världens SÄMSTA film igår. Shark Swarm. fy fan, se inte den. jag somnade i soffan och vaknade klockan fyra när min syster kom hem. då tvättade jag bort mitt smink och skulle gå upp och lägga mig. då kom jag på att jag var tvungen att byta påslakan, för min cepehund hade äcklat ner hela lakanet. så jag bytte, sen blev jag jävligt pigg. så jag låg och kollade upp i taket i 2 timmar. sen var klockan 06.00 och det var jätteljust ute, så jag gick upp och tog en cigg sen somnade jag fort som fan.

Nu sitter jag och funderar på vad som händer idag. jag borde plugga. MÅSTE plugga. gaaash, jag årkar inteeh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback