Finns det plats i din värld för två?



Sommar -06

Idag är en sån jag-kan-inte-sitta-stilla-utan-att-råka-fälla-ner-ögonlocken-och-somna-till-lite-vad-jag-än-gör-dag. jävligt jobbigt! och jag måste plugga som ett djur idag, annars är jag rätt körd imorgon. så frågan är om man ska sova en timme och plugga senare, eller skita i att sova nu och plugga först sen sova direkt efter. jag venne. vill bara att alla inlämningar och all annan skit ska vara slut. jag vill ha nästa vecka då ALLT är klart, och skolan bara är en liten skitsak som man inte behöver bry sig om. 15 dagar kvar. vi orkar.

Alla som har haft bal, har iallafall haft en jävla tur med värdet än så länge. när Almås hade bal regnade det hela dagen, sen blev det sol på kvällen. och idag när Viskastrand ska ha bal har det regnat hela dagen, men nu är det fiiiint. hoppas vi också får fint väder på våran bal. shalala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback