Every now and then, we all feel as if the world's on our shoulders



Allvarligt talat, vafan händer? jag hatar söndagar. jag hatar söndagar ännu mer när man inser att måndagen kommer bli likadan. med andra ord kommer jag ligga inne och sova hela dagen imorgon. jag funderar faktiskt på att dra till skolan en sväng. hämta lite papper osv. man får väl passa på att vara i skolan nu antar jag, när vi bara har typ 20 skoldagar kvar. sen är det studenten.. studenten, det är ett ord som för tillfället känns fruktansvärt skrämmande. men det tar vi en annan gång.

Vet ni vad jag ska göra nu för typ åttonde gången? se på Don't be a menace to South Central while drinkin' your juice in the hood. ett mästerverk om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback