You're 18 once in life



Jag har ett ställe i hela huset där min dator fungerar. eller, där internet fungerar på min bärbara. i min säng. hallå eller. det är ödet. jag ska ligga i min säng 24/7, så enkelt är det.

Jag tänkte på en sak innan när jag låg ute och solade. det BÄSTA som finns är att ligga i en jävligt skön solstol, lägga in massa bra ny musik på sin iPod, lägga sig så bekvämt det bara går, ha massa chips och dricka jämte sig, sätta på musiken på allra högsta volym så man inte hör ett skit vad som händer runt omkring och bara tänka på sig själv. vara egoistisk.. som jag kanske alltid är, men ändå. finns fan inget bättre.
Jag har lust att göra det nu, men det är ingen sol ute längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback