We have to runaway

Jag saknar mitt spotify! för tillfället lyssnar jag på NRJ, och dom har spelat
Darin - Runaway typ 3 miljarder gånger på rad snart. inte okej. det är heller inte okej att min syster är på festival och sitter utanför sitt tält och solar samtidigt som hon dricker iskalla bärs. verkligen INTE okej. det borde ju varit jag. men på lördag drar vi ut. swing for the win. rimmar nästan lite.

Jag somnade en stund på soffan för en stund sen, och när jag vaknade var inte pappa och dom hemma. när jag gick till köket var det ett papper med en pil på, som pekade på fetinghögen med kakor.. så stod det "ta hur mycket du vill". jag sitter och vräker i mig samtidigt som jag försöker få hit malin. mission complete, nat. hon vägrar. jag får väl pallra mitt feta arsle dit bort istället. ni vet, här i Gingri är det GÅNGAVSTÅND mellan allt och alla. skitbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback