There's nothing I'm afraid of


Midsommar 2008, HAHA

Klockan 12 imorgon är vi påväg ner till Smögen. jag åker med killarna. 4 killar, och jag. inte alls utstött. det ska bli kuuuul faktiskt, jag klagar inte. dock hade jag velat åka med Malin.. som ska åka i en annan bil, men vafan.. vi ses ju tre timmar senare.

Det ska bli så jäääävla gött att komma bort från Borås en hel helg. jag skiter i om det regnar eller åskar eller vad fan det kommer göra. jag vill bort. med lite gött folk. massa gött folk, menade jag.

Idag var jag, Malin, Martin och Wrood i stan hela dagen och fixade allt tills imorgon. nu är ALLT klart. herregud, det känns som jag ska åka utomlands. det förklarar kanske hur längesen det var jag kom bort från Borås?

SMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGEN SHALALALA!

Kommentarer
Postat av: malin

lite kul vi hade elleeeer wohooo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback