Somebody call 911, shawty is burning on that dancefloor



Jag vill göra mitt hår ljust igen. bara lite ljust.. inte sådär äckligt fjortisblondt. den tiden är förbi liksom. nu ska jag börja jobba och grejer. pappa säger att jag är vuxen. jag själv anser att jag är 18 år, inte vuxen, och fruktansvärt osäker på vad jag ska göra om tre månader när sommaren är slut. ett problem vi fixar då.

Nu har jag fixat precis allting inför balen imorgon, och nu kan jag bara sluta tänka på allt som ska göras. saker som jag har tänkt på i tre månader. jag har haft ångest VARENDA dag. hallå eller! men nu, nu är allt klart.
Klockan 11.00 ska jag vara hos frissan och fixa håret. klockan 13.00 hämtar mamma mig i stan och kör hem mig. sen blir det smink och en JÄVLA massa vin hemma! 15.30 åker jag hemifrån, först till min gammelmormor och visar hur jag ser ut, sen hem till Simon och hämtar honom. 16.30 ska vi vara hemma hos Anton och förferra. 17.45 går bilen till Grand, sen finns det ingen återvändo typ. så FRUKTANSVÄRT NERVÖS. men alla vet väl att alkohol lugnar nerverna en aning. mina nerver kommer vara coooool-lugna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback