Please don't leave me

Jag har fortfarande inga bilder, shalala. störande som fan. vad är en blogg utan bilder liksom? absolut ingenting. jag tar igen det senare.. när jag får tillbaka min hemnyckel.. vilket aldrig kommer hända. gingri for life.

I helgen blir det utgång som fan! så ni vet.. jag behöver sällskap och alkohol, och var fixar man det bäst om inte på krogen? den som vet kan väl hojta lite.
Jag solade solarium idag, på tal om absolut ingenting. det var.. ångestframkallande. när det är så fint väder ute menar jag. men hellre steka 25 minuter i ett solarium än att pressa och pinas ute i 3 timmar. naaae, jag har ingenting viktigt att komma med ändå. förutom att i helgen ska jag ha kul, och supa bort mina problem. pyss!

Kommentarer
Postat av: malin

GIIINGRID WOHOHOHO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback