Nobody will ever love you, for what you really are



Okeeej, klockan är 09.41 och jag är pigg som fan. nu ska jag bara ladda min iPod några minuter, sen är jag redo för SOL. eller nej, kleta in mig i babyolja ska jag göra också. herregud, det höll jag på att glömma. iPod, babyolja, SEN sol.

Och en till sak. jag låg och tänkte igår innan jag skulle somna. det är inte värt det. inte nånstans. jag är och har alltid varit rädd för att komma någon för nära. jag vet att det ALLTID slutar med att någon blir sårad. jag har sett det en miljon gånger. det händer alla!
Jag tänker inte försöka fixa det den här gången. att folk snackar är inte mitt problem. att folk ljuger ihop saker är heller inte mitt problem. det värsta jag vet är när man blir anklagad för någonting man inte har gjort. VÄRSTA jag vet. slicka röv får någonannan göra. jag gör inte sånt. jag är trött på det. jag saknar gamla Carro. ni vet, den där carro som alltid gick runt i korridorerna för ett halvår sedan. hon som inte brydde sig om någon eller något. hon som bara njöt av livet. hon som inte grät över någon. DEN carro.
Men det gör inte att jag inte kommer sakna dig. varje dag. jag orkar bara inte ta skiten mer. och jag vet att du inte gör det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback