Looking at you makes it harder, cause I know you've found another



SP06K kommer vara med i tidningen imorgon. haaaha, av alla normala avgångsklasser på Bäckäng så valde dom just våran. våran retardklass. det känns bra i hjärtat. iallafall så står vi utanför skolan och stirrar upp mot himlen typ. helt meningslös bild. sen frågade han från BT vad vi hade för framtidsplaner. synd att jag var tvungen att ljuga ihop massa saker jag ska göra, för att inte se dum ut när alla andra vet vad dom ska göra efter skolan! JAG HAR INGEN JÄVLA ANING vad jag ska göra i höst. så det kommer också stå i tidningen.
"Caroline Eliasson, 18 år: jag ska söka frisörutbildning i Göteborg och skaffa körkort" HAHA, vilket skämt.

Nu ska jag vräka i mig mat och göra massa inlämningar. har fyra kvar, sen kan jag somna och veta att det är sommarlov om TVÅ dagar. eller nej, imorgon är våran sista skoldag. fyfaaaaan vad sjukt. sista dagen i skolan, sista dagen i rökrutan, sista dagen i trappuppgången. huuuuuuuuh, nostalgi. det har hänt mycket i den trappuppgången.. för att inte tala om rökrutan. jag ska fan bygga en egen rökruta här hemma.. en identiskt.

Mamma har köpt massa saker till mig i stan, men hon vägrar visa mig vaad. hon ska tydligen "vila" först. så vet ni vad jag passar på att göra då? rota lite i påsarna, se vad hon har köpt, sen se överrasknad ut när hon visar mig. heeheh, ond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback