Just give me that call



Balen kan ha varit en av de bästa dagarna i mitt liv. inte den bästa, men en av dom bästa. det var mysigt och asbra. det är kul att göra sig extra fin någongång. DÄREMOT var jag så jävla megabesviken på min frisyr. den var hemsk. men jag överlevde ändå.

Idag har det varit en braaa dag. har varit i Svenljunga hela dagen och fixat med flaket litegranna. myst lite med klassen. nu är allt klart iallafall. imorgon klockan 12 går vi ut på trappan.. i ÖSREGNET. men lite regn ska fan inte få förstöra min dag. det är MIN dag imorgon. min, min, min. studenten 2009.

Jag satt och tänkte på innan vad det är jag kommer sakna med varje person nu när vi slutar skolan;

Simon Schütte: jag kommer sakna att komma till skolan varje morgonen och skrika "HEEEJ SIMÅÅÅÅN!" medans han, varenda gång jag gör det, stirrar på mig som om jag vore dum i huvudet. och så kommer jag sakna när simon kommer med sina små kommentarer hela tiden.. "piss ooooff".

Anton Sjöblom: jag kommer sakna allt som har med Anton att göra. mest av allt kommer jag sakna att inte få gå ut till rökrutan med honom och sno hans tändare. jag kommer sakna att alltid dra av Antons hatt när han har en dålig hårdag. jag kommer sakna knytnäven som viftar, samtidigt som han säger "YEEES!".

Alexander Stefanovic: lilla Alexander. han har varit min bästa vän det här året.. efter Malin vill säga. jag kommer sakna att bli slagen av Aci på skoj. jag kommer sakna att försöka nypa honom i midjan, och hoppas på att jag får tag i lite fett! vilket jag aldrig får. jag kommer sakna dom stunderna när Malin får cepeutbrott på Aci och skriker i hela korridorerna.

Senko Bilic: det är först nu i trean som jag överhuvudtaget har börjat prata med Senko, fråga mig inte varför det har blivit så. nu när jag har lärt känna honom, så har jag förstått att han är en heeeelgo person och en skitbra kille. jag kommer sakna att glida runt i hans bil och hålla tummarna för att vi inte ska krocka när vi kör 200 km/h på en 70-väg (även fast jag vet att Senko kör jääättebra osv). jag kommer sakna att se honom i korridoren när han alltid går runt och pillar i sin lugg hela tiden, precis som jag gör.

Nadim Khan: Nadim, nooozrim, naazi.. kärt barn har många namn. jag har alltid kunnat prata med Nadim. om allt. roliga saker, allvarliga saker. han är en smart kille den där Nadim. man kan alltid räkna med honom. jag kommer sakna att få berätta om heeelt ointressanta saker som har hänt i mit liv, samtidigt som han sitter och lyssnar.. även fast det är helt menigslöst.

aaaaaait. jag får väl ta resten imorgon. nu är killarna i klassen avklarade iallafall! mina älsklingpajkar.
Ska upp om två timmar.. så GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback