I'm sittin' here wondering what he's thinking



Jag tror jag har fixat så vi drar till Liseberg imorgon. om bara Malinjäveln kunde svara i sin telefon någongång. men det är tydligen för svårt. nej, men hon har väl fullt upp med.. vad hon nu gör. jag har pratat med Wrood iallafall och hon och dom andra var nog på. woooh, jag har inte varit på Liseberg på aaaaaslänge. så jag hoppas fan det blir av nu. men jag vet hur det brukar bli.. mest bara massa snack, sen blir det inte av ändå. men men, jag kom iallafall med förslaget. då är det alla andra som är tråkiga, INTE jag.

Jag måste göra något idag med. kunde det inte varit torsdag.. eller fredag.. eller lördag. då kunde man dratt till krogen. jag har krog-abstinens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback