If anyone ask, I tell them we both just moved on

Huuuaua, jag klarar inte sånt här. jag har blivit en lipsill. och det är så JÄVLA jobbigt. jag vill inte ha det såhär. ibland sitter jag och undrar ifall du tänker samma sak? och hoppas på att du ska säga att du vill att allt ska vara som vanligt igen. typ NU. jag sitter och tänker så heeelt i onödan. den chansen är rätt liten. jaaaag viiiiiill inteee haaa deeeet såååhär! jag dör fan inombords.

Jag ska aldrig mer ta upp det här i bloggen igen! min blogg är en glad blogg.. ingen jävla hej-jag-är-deppig-läs-min-blogg-och-bli-deprimerad-du-med-blogg. from now on, happy faces.

Och nu vet alla, så anteckna.

I used to be a different person, but I have changed the game for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback