I think I've lost some kind of friend





Tanken var att jag skulle ta 9-bussen in till stan idag. vad är klockan nu? 13.35! men det är bara 4 timmar försent. jag hinner ändå. tar 14.30-bussen in till stan. solar, åker till knalleland, köper skor & tröja, fixar nagelskit till balen. jag är så jävla stressad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. jag ska gå själv i stan också. tråkigaste jag vet. men jag laddar min iPod nu så den inte dör och lämnar mig mitt i allt. I'm counting on it.

Ikväll drar jag och Jessica till papi. ska sova där för en gångs skull. imorgon åker jag med pappa samtidigt som han åker till jobbet, och SOLAR. fläckarna ska bort.. en gång för alla. sen har jag maaassa mer saker som ska fixas. jag ska fixa mina naglar och ALLT ska vara klart inför balen.. för sen på onsdag drar jag klockan 11 till min frisör, och 16.30 ska vi infinna oss hemma hos Anton. STREEEEESS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback