I have never open my self like this, to bad your just using me hun

Jag har gått runt och bara väntat på att något hemskt ska hända inför balen! att jag ska få feting-finnen på näsan som kommer hemsöka mig på varenda kort som tas den kvällen, att jag ska bli för fet för att få på mig klänningen, att mitt hår ska bli helt fucked up eller vad fan som helst. inget av det jag skrev nu har hänt.. som tur är.
MEN VET NI VAD SOM HAR HÄNT? jag flagar sönder på det värsta stället som man kan flaga på! ni vet precis under halsen och precis över brösten. EXAKT det stället som min klänning inte täcker och det stället som alla kommer se. jag har lust att börja gråta. seriöst.

Jag sprang fort som fan in i duschen och skrubbade bort allt. ALLT. nu är jag likblek och fläckig. klockan 08.00 imorgon tar jag bussen in till stan och solar 50 minuter. förhoppningsvis blir det lite bättre. det är ju bal om TRE dagar. maaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback