Forever young, I want to be forever young




På torsdag drar antagligen jag och Malin ner till Varberg. sen på fredag kommer dom andra tjejerna ner och stannar tills på söndag. alltså blir det tre dagar och midsommar i Varberg det här året. jag har fattat det som att vädret ska bli ganska braa, så det blir perfa. jag vill bara bort från Borås nu. bort, bort, booooort. så jag längtar fan ihjäl mig tills vi ska dit. nu är jag ju 18 med, så jag kommer in på krogen där. jag har varit i Varberg vareeeenda sommar i 15 år, och det här är första gången jag kommer in på krogen. kul typ, mmmhm.

Idag däremot ska jag bara ta det lugnt. överdrivet lugnt. sitta hemma hela dagen och vräka i mig godis. ända sedan vi tog studenten känns det som jag inte har varit hemma alls. men det har jag, haha. idag blir det heeeeeldag hemma. iallafall nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback