Dreams for sale



Gissa vart jag och Malin var idag? ARBETSFÖRMEDLINGEN! haha, jag tror min framtid börjar se lite ljusare ut. tack för den va. sen gick vi runt som fan i stan, och senare träffade vi Amar så drog vi och käkade på Max. gott, jao.

Nu sitter jag här. funderar på vad jag ska göra resten av min arbetslösa sommar. haha, jag har ingenaning. det är bara ungefär.. 100 dagar kvar. sen är det kallt ute igen, och då måste jag ha något att göra. åka någonstans kanske? roadtrip hade varit kul. supa lite i Danmark som förra året. det var årets bästa helg om jag får säga det själv. en repris kanske. jag har inte den blekaste. jag ska inte planera den här sommaren. bara ta det som det kommer. leva livet. må förjävla bra och hålla mig borta från allt som toffla heter. orka problemen.

Men nuuuu, tacos & cigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback