Cause I can't take this any longer



Det svider på min rygg! och på mina axlar, och på mina ben och ÖVERALLT. jag och Malin har plågat oss själva idag. för ja, det slutade med att jag drog dit och solade idag eftersom min gräsmatta var mer eller mindre ockuperad av andra. så vi låg och schtekte hemma hos Malle. vi låg ute onödigt länge! nu kan ingen av oss ligga normalt utan att vi skriker. helt illröda. ASHETT.

Nu sitter vi hemma hos mig iallafall. eller inte Malin. hon ligger i min säng och försöker sova. tror hon lyckades utan att skrapa upp ryggen. jag däremot väntar på att Paradise Hotel ska börja. jag fasar för att lägga mig i sängen för jag vet hur jääävla ont det kommer göra. uhuuua.
Annars har dagen varit överdrivet slö. tänkt en jävla massa på hur det kommer bli utan skolan. jättetomt. bara fyra riktiga skoldagar kvar. sen hela nästa vecka är vi ju för fan lediga. LEDIGA people. läskigt, oooh så läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback