All we say is damn he's hot!



NU ÄR JAG PÅ G IGEN! har inte varit hemma sen vi kom hem från Smögen.. och jag är fortfarande inte. jag vill bara heeeeem! men min mamma är totalt sönderfuckad i huvudet, så det lär väl dröja ett tag. har inte ens lust att kalla henne mamma längre.. vi säger Catarina. det känns bättre.

Smögen var iallafall så JÄVLA bra. jag vill tillbaka så sjukt mycket. vi hade tur med vädret också. sol alla dagar, helt blå himmel.. nästan. krogen i Smögen var galen! jag tappade bort Wrood där inne, men jag hittade henne efter en stund och då kom hon till mig och skrek "CARRO DET ÄR 1300 PERSONER HÄR INNE!!!". haha, fyfan. det fanns fem dansgolv eller nått.. MINST, och vi dansade på alla ställen som gick; baren, bänkar, små betongblock och jag vetifan. det slog nog till och med Grand på studenten.. och då ska alla veta att Grand var en av de bästa kvällarna jag haft i hela mitt liv. kulkulkul.

Sen igår var jag och Malin en stund med Amar och Aci. tog farväl osv. Amar den jäveln ska till Bosnien i två månader. aja, han blir väl brun iallafall.. haha.

Nu orkar jag inte skriva mer. MEN JAG ÅTERKOMMER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback