You've gotta meet me halfway





I helgen har jag haft en såndär skitskön hemmahelg som man behöver ha ibland. när alla andra gör allting åt en, så man bara kan ligga och glo upp i taket. riktigt så slö var jag kanske inte. vi hade fest för mamma igår.. igen! den "stora" festen som dom har planerat i en hel jävla evighet. det var råålit.
På kvällen tog vi båten och åkte ut på sjön. fy fan vad mysigt det var. så var det sånhär fin solnedgång också.. ROSA. uuuhuhu, jättefint var det, helt vindstilla och tyst. då ville jag bara att tiden skulle stanna ett tag, och att jag alltid skulle befinna mig i en båt mitt ute på sjön.
Och så åkte vi fyrhjuling också. alltid lika KUUUUUUL. men det är en annan historia.

Nu sitter jag hemma in freetown med min kära syster och glor film. imorgon ska jag försöka få upp henne tidigt, så vi kan städa hela huset.. GRUNDLIGT. det ska fan glänsa på golven, annars är jag inte nöjd. på kvällen sen vill jag hitta på något roligt. ska kolla med Linda om hon har några planer. jag måste lära känna lite nytt folk!! påtal om ingenting.. haha. det var längesen jag var med Lindsoooor. hon har ju varit i Sälen i flera veckor känns det som. houuhouh.
SEN PÅ TORSDAG ÄR DET UTGÅNG. jag längtar alltid till torsdagar nu för tiden. det är fina kvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback