You know you can't say no

"jag börjar bli förbannad nu! kan du ge fan i att snacka skit och be din efterblivna polare att dra åt helvete innan jag skär halsen av er båda två!"

Snart ett år sedan jag fick det smset. idag är vi hur bra kompisar som helst och pratar nästan varje dag. rätt sjukt hur det kan bli. jag börjar nästan tro att det är bättre att bråka först och bli vänner sen, än att bli vänner först sen bråka. mer än hälften av alla jag har börjat prata med den här sommaren har jag hatat till en början. men se hur bra det gick. nu gillar jag dom som fan. vissa kanske vill kalla mig falsk, go ahead, jag bryr mig inte.
Andra hälften har jag varit vän med, och nu pratar vi inte ens längre. skulle jag skriva en lista på alla jag har sagt upp kontakten med sedan januari 2009 skulle den listan bli förjävla lång. det är lite synd, för när det gäller vissa hade jag gjort vad som helst för att fortfarande hålla kontakten.

Jag antar att det är så det kommer vara framöver också. man får nya vänner hela tiden, samtidigt som man kommer förlora många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback