You give me fever

Jag sitter hemma hos granny för tillfället. hon är och jobbar, så jag känner mig rätt övergiven. tog nästan exakt 25 minuter att få igång datorn. under dom 25 minuterna var jag nära att slå sönder den 10 gånger.. utan att överdriva. fyfan för ny teknik, om man ska uttrycka sig fint.

Helgen var bra. lördagen var bra. mitt liv flyter på bra. allt runt om flyter på bra. jag har noll ångest. NOLL! det händer inte ofta. ångest har liksom alltid varit en del av mitt liv. min bästa vän. haha, tragisk tjej. men jag och ångest har gjort slut. det var ingenting för mig.

SÅÅÅ, om jag kanske skulle göra lite nytta... som vad? väntar på min syster men hon kommer fan aldrig hem. säger hon två, menar hon fem. jävligt sugen på godis är jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback