Who do you think you're fooling?



Jag har tänkt på en sak:

Är det inte överdrivet många från Borås som har blivit antagna till Paradise hotel i år?
Jag ska låta lite nördig nu.. jag har en "vän" på Facebook som hette "Casting till Paradise hotel på fredag" för någon vecka sen. så var jag inne idag och kollade hur många det var som hade kommenterat det. av 30 personer, var det kanske 25 som hade skrivit "samma här, var på intervju nu i veckan och nu ska jag på casting". och alla var från Borås. men HALLÅ?! Borås-inaveln sprider sig vidare till Mexico. kul att kolla på Paradise hotel när det bara är massa folk från Borås där. då kan man tänka såhär: antingen är det för att vi i Borås är så jävla snygga och smarta, eller så är det för att det bara är vi från Borås som är så desperata och patetiska som söker till ett sånt sjukt sorgligt program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback