When love takes over



Nix. jag kunde inte somna, som väntat! istället sitter jag här med en chokladmuffins och världens fetaste glas mjölk. iskall mjölk är grymt underskattat.

Jag kom att tänka på en sak innan idag. hur jävla mycket jag kommer sakna att gå till skolan varje dag. min syster visade mig sitt nya schema som dom fick för några dagar sen. nästan identiskt med mitt som jag hade för två år sedan. åhåå, minnen. det bästa jag visste på hela dagen var att komma in till kapprummet på morgonen, gå till skåpen och vara sådär äckligt överpigg och säga "GODMORGOOOOON!" till alla som stod runt omkring. bueaaaah, jag kommer sakna det. iallafall ett tag.
Sen när jag får jobb däremot (någongång inom SNAR framtid hoppas jag) så kommer jag säkert inte vilja sluta där heller, för då får man nya arbetshomies osv osv. allting löser sig tillslut. det är som när man förlorat något/någon man är van att alltid ha. man kommer över det. även om det tar sin tid. när jag tänker efter vill jag hellre jobba och flytta hemifrån, än att gå i skolan och få ett futtigt litet studiebidrag. jag anses ju faktiskt vara vuxen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback