What would my mama do?



Heeey, what's poppin? skulle jag av någon anledning bli niggah-wannabee någongång, skulle jag antagligen skriva så. det kommer inte hända på ett tag, så ni kan vara lugna.
Fan, helvetes jävla skit. jag sov alldeles för länge idag. vaknade nu precis! och klockan är 16.11. ligger jag helt ensam hemma, och om ingen väcker mig så kan jag sova hur länge som helst. hade inte min telefon ringt nu skulle jag sovit tre timmar till, utan tvekan.

Jag har precis tagit på mig "ut-och-gå-outfiten" så nu ska jag gå några varv runt elljus-spåret. synd bara att min ÄLSKADE mp3 ligger död hemma hos Malin.. tillsammans med alla mina andra saker som jag hade behövt nu. what to doo, what to doo?
Såg att jag hade fått svar från två jobb idag också. det måste jag läsa nu. hur jävla nyfiken som helst. wioooah.

Bäst att jag reser på mig så jag inte fastnar här hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback